Azərbaycan, Orta Dəhliz, TRACECA şəbəkəsi və Şimal-Cənub Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizi daxil olmaqla, əsas ticarət və nəqliyyat marşrutlarının kəsişməsində yerləşən strateji mövqeyi sayəsində regional nəqliyyatda mühüm oyunçu kimi mövqeyini möhkəmləndirir. Trend-ə verdiyi eksklüziv müsahibədə Beynəlxalq Yol Nəqliyyatı İttifaqının (IRU) Baş Katibi Umberto de Pretto Azərbaycanın qlobal logistika sahəsindəki əhəmiyyətini vurğuladı.
De Pretto qeyd etdi ki, nəqliyyat və gömrük infrastrukturunun rəqəmsallaşdırılması üzrə regional səylər eTIR və e-CMR kimi əsas razılaşmaların qəbulu ilə dəstəklənərək irəliləyir. Mühüm bir mərhələ olaraq, 2023-cü ilin noyabrında Bakıda BMT-nin SPECA proqramı çərçivəsində qəbul edilmiş Xəzəryanı Nəqliyyat Dəhlizinin Rəqəmsallaşma Yol Xəritəsi, 2024-cü ilin sonuna qədər eTIR-in tətbiqinə başlamaq üçün iddialı bir hədəf qoydu. “Rəqəmsallaşma və nəqliyyat növləri arasında əlaqələndirmənin təkmilləşdirilməsi fiziki infrastruktur və xidmətlər və sosial çərçivələr kimi yumşaq bağlantıları əhəmiyyətli dərəcədə gücləndirə bilər,” – o bildirdi.
O, həmçinin vurğuladı ki, 2025-ci ilin yanvarında Türk dövlətlərinin gömrük orqanları eTIR-in qəbulu üçün fəaliyyət planı imzalayıb. Rəqəmsallaşma və eTIR məsələsi may ayında Tehranda keçirilən İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının (ECO) Gömrük İdarələri Şurasının 10-cu iclasında da əsas diqqət mərkəzində olub. IRU və ECO regional gömrük orqanlarını bu sistemlərin qəbulunu sürətləndirməyə və sərhədötürmə əməliyyatlarını səmərəli və sadələşdirilmiş şəkildə həyata keçirməyə çağırıb.
SPECA, Türk Dövlətləri Təşkilatı və ECO-nun üzvü olan Azərbaycan bu təşəbbüslərdə fəal iştirak edir. IRU Azərbaycan və digər regional ölkələri ticarət və tranzitin inkişafı səylərində dəstəkləyir, eTIR və e-CMR-in tətbiqi üzrə gömrük və nəqliyyat orqanları ilə sıx əməkdaşlıq edir. De Pretto vurğuladı ki, Azərbaycan və Gürcüstan eTIR-ə tam inteqrasiya olunub, Türkmənistan isə irəliləyiş əldə edir, bu da Orta Dəhlizin dünyanın ilk tam işlək eTIR dəhlizi olmağa hazırlaşdığını göstərir.
Azərbaycan TRACECA-nın yük daşımalarının 55%-ni təşkil edir, bu daşımaların əksəriyyəti avtomobil yolu ilə həyata keçirilir. IRU Azərbaycan hökuməti və yerli üzvü ABADA ilə nəqliyyat sektorundakı çağırışlar və imkanlarla bağlı tərəfdaşlığını təqdir etdi. “Dünyadakı hökumətlər və bizneslər, o cümlədən Azərbaycan, daha səmərəli, davamlı və dayanıqlı yol nəqliyyatı sektoru inkişaf etdirmək üçün IRU-nun təcrübəsindən istifadə edir,” – de Pretto dedi.
O, həmçinin IRU-nun Türkmənistanın Avaza şəhərində keçirilən BMT-nin LLDC3 konfransında iştirakını qeyd etdi, burada dənizə çıxışı olmayan ölkə olan Azərbaycan da təmsil olunub. IRU dənizə çıxışı olmayan ölkələrin inkişaf potensialını açmaq üçün uyğunlaşdırma, yumşaq infrastruktur, təlim və digər tədbirlərə dair təkliflər təqdim etdi.
https://news.day.az/economy/1776416.html